سلام . اسم من نرمین استلاست من امسال کلاس ششم میرم .به بهترین وبلاگ فقط برای وینکس کلوب خوش امدید.این وبلاگ در حد پرنسس و شاهزاده هاست.این وب رو21 شهریور به کمک فلورا جون ساختم یعنی امروزاین وبلاگ هم مثل همه وبلاگ ها قوانین خودش رو داره. .اینم وب فلورا(شیرین جون) www.winx-ziba.mihanblog.com

1-کپی فقط با ذکر منبعشکلکــ های آینـ ـ ـاز

2-بدون نظر خارج نشینشکلکــ های آینـ ـ ـاز

3-وقت خودتونو با حرف های بد تلف نکنینشکلکــ های آینـ ـ ـاز

4-لینکم کنید تا لینکتون کنمشکلکــ های آینـ ـ ـاز

5-عضو بشید        اینم کد بنرخوشگل وینکسی

 

<!-- Pic Slider by www.1abzar.com --->
<script src="http://1abzar.ir/abzar/tools/slider2/?no=1&play=1&w=400&h=300&id=xhpptpgl0125bkp&max=3&ct=1&kc=BBBBBB&kadr=1"></script><div style="display:none"><h1><a href="http://www.1abzar.com">&#1575;&#1587;&#1604;&#1575;&#1740;&#1583;&#1585;</a></h1></div>
<!-- Pic Slider by www.1abzar.com --->

6-بنر را بزارید تا ما هم بزاریمشکلکــ های آینـ ـ ـاز



نظرات شما عزیزان:

نیلوفرفلورا
ساعت15:03---19 بهمن 1393
وبلاگت خیلی خوشگله

bloom
ساعت1:39---13 خرداد 1393
سلام عزیزم خیلی دلم برات تنگ شده بود یه هویی یادم افتاد بیام به وبت راستی یادم رفت بهت بگم تو منو با اسم انا استلا میشناختی خیلللللللللللللللی خوش حال میشم این نظر رو ببینی عزیزم با تبادل لینک چه طوری ؟

stella
ساعت20:28---27 اسفند 1392
فکر کنم عسل رو خیلی دوست داری من هم تورا دوست دارم ولی نمی دانم چه جوری عکس استلا رابگزارم

سارا
ساعت18:40---26 مهر 1392
سلام راستش من وبتو دوست دارم ولی این تبلیقات نیس من یه وب دیدم مال خودم نیس مال دوستمم نیس محشره همه چیزه وینکس توشه فقط یه امتحان کن نظراتش توپه ولی چون حسودا وب قبلیشو خراب کردن امارش خرابه خواهشا بهش کمک کن اونوقت هرچی بخوای بهت میده!ممنون حتما سر بزن

عسل استلا
ساعت16:13---4 خرداد 1392
سلام نرمین خیلی بدی

توی این مدت به من خیلی سخت گذشت من امتحان هایم تمام شده ولی از تو خبری ندا رم راستی اومدم بهت بگم من همه ی سمت های وینکس رو گرفتم
پاسخ نرمین استلا:ببخشید دوستم.من دو ماهه اینترنتم قطع بود.واقعاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااابه منم سخت گذشت.راستی من امتحانام11 خرداد تموم میشه؟از تیزهوشان یا نمونه دراومدی؟من2رتبه کم آوردم باورت میشه؟دو رتبه


عسل استلا
ساعت15:59---15 اسفند 1391
سلام گلم میشه بگی چه جوری وبت رو این قدر معروف کردی؟یا منو عضو کنی؟

اسکای
ساعت21:38---3 اسفند 1391
اولین ویدیو سانسور شده وینکس(شطرنجی شده) در اپارات گذاشته شده حتما بیا ببین خیلی قشنگه.



http://www.aparat.com/v/qruOW


پاسخ نرمین استلا:حتما عزیزم.ممنون.بازم سر بزن


عسل
ساعت13:39---18 آذر 1391
سلام نرمین جون منو ببخش 5شنبه ماوس کامپیوترم خراب شد الان توی کافی نتم ماوس کامپیوترم درست شد خبرت میکنم
راستی نرمین فردا امتحان میان ترم ما شروع میشه امتحان علومه از بخش اول تا درس6 برام دعا کن اماتحانمو خوب بشم بای


winx club
ساعت18:34---8 آذر 1391
ما هم همین طور تو مسابقه وبم شرکت می کنی؟
بدو که تا یه ساعت دیگه وقت داری!
قالب جدیدت هم خیلی قشنگه!!


winx club
ساعت21:35---5 آذر 1391
یعنی کاراکترایی که خودم از روی شخصیت های وینکس درست کردم
پاسخ نرمین استلا:خودم متوجه شدم گلم.وبتم اومدم فقط گفتم که من نمیتونم تو میهن بلاگ نظر بدم هر کدومو خواستی به نظرات خصوصی بفرست.ممنون زهراجون راستیشما تو ریاضی ششم کجایین؟ما که تو اندازه گیری زاویه ها هستیم.


winx club
ساعت21:26---28 آبان 1391
خوبی جیگر من زهرا و کلاس ششم هستم مثل تو می تونی به وبم سر بزنی؟

فقط هم برای کاراکتر های وینکسهپاسخ:گلم سلام خوشحال شدم اما من متاسفانه نمیدونم چرا تو میهن بلاگ نمیتونم نظر بدم هیچ وقت کدو نشون نمیده اما تو وبت رفتم خوب بود.راستی منظورت از کاراکترهای وینکس چیه؟


عسل
ساعت16:14---21 آبان 1391
نرمین این کارا رو دختر خالم انجام میدهادرس واقعی اینه گلم

asalsafaristela.pershinblog.ir

باور نکنی ولی توی وبلاگت بذار ممنونت میشم بای
پاسخ نرمین استلا:؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


عسل
ساعت16:06---21 آبان 1391
ببخشید ادرسم اشتباه بود htt://asalstelawinxclop.cpmpershinblog.ir

اینو بذار گلم بای
پاسخ نرمین استلا:؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


عسل
ساعت14:29---21 آبان 1391
میشه این آدرسو بذاری توی وبت آدرس وب جدیدمhtt://asalstelawinxclop.com.pershinblog

تورو خدا یادت نره من درس دارم بای بای دوست خوب من
پاسخ نرمین استلا:؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


عسل
ساعت12:41---21 آبان 1391
بله خیلی خوب بود ممنونپاسخ نرمین استلا:خواهش میکنم گلم

عسل
ساعت13:46---20 آبان 1391
میشه یک دونه عکس رو کپی کنم بذارم توی وبم

(توی دلم خدا خدا میکنم که بگی باشه)پاسخ نرمین استلا:بله عسل جون اما با ذکر منبع.راستی جایزه هاتو دیدی؟


عسل
ساعت14:20---7 آبان 1391
اومدی نرمین؟؟؟
پاسخ نرمین استلا:کجا گلم؟


ساعت14:04---30 مهر 1391
نرمین منو بلینک بعد بگو با چه اسمی لینکت کنم

بایپاسخ نرمین استلا:باشه گلم با اسم ((بهترین وبلاگ فقط برای وینکس)) لینکم کن.فعلا بای بای برم وبتو ببینم.اما اخه اصلا ادرس وبتو نمی دونم.تو نظرا بهم بگو.ممنون گلم. فعلاژ تیزهوشانمو حل کنم.فعلا بای بای دوست خوب من.منتظر جوابتم. 


عسل
ساعت16:28---15 مهر 1391
نرمین ریحانه روزوغ میگه فقط ما اینترنتمون ایراد داره 1هقته دیگه میام

بایییییییییییییییییییییییییی یییییییی
پاسخ نرمین استلا:باشه من داشتم کم کم نگران میشدم که تو کجایی به هرحال باشه یه هفته دیگه منتظرتم امیدوارم درسات بیست باشه من امروز تو اولین امتحان ریاضی امسال بیست گرفتم اخه خیلی راحت بود دیگه دستم خشکید تا هفته بعد بای بای عسیسم.


ریحانه
ساعت13:13---15 مهر 1391
نرمین استلا عسل تصادف کرده براش دعا کن میگه دوست دارم عزیزمپاسخ نرمین استلا:ریحانه جون دروغ نگو دیگه!

عسل
ساعت18:02---10 مهر 1391
نرمین از استلا که عکس نزاشتی چرا من عاشق استلا ای گل ریشه ریش روست دارم همیشهپاسخ نرمین استلا:باشه.

عسل
ساعت18:01---10 مهر 1391
عزیزم خیلی دوست دارم من همیشه به وبت میام گلم

راستی آهنگ وبت خیلی خوشمله آخنگ سیزن 5وینکس رو بزاربه جای این گوگولی من

سنگ روبزن به شیشه

دوست دارم همیشه
پاسخ نرمین استلا: اخه از کجا پیداش کنم گوگولی؟


عسل
ساعت13:56---8 مهر 1391
نرمیناستلا وبمون تا 9روز دیگه حک میشه منو ببخش عزیزم ولی خواهش میکنم خواهش میکنم خواهش میکنم خواهش میکنم از استلا عکس بزار پاسخ نرمین استلا:کدوم رو میگی گلم؟بازی وینکس؟چرا؟راستی ببخشید من اون روز هر چه قدر امتحان کردم رمز رو نشون نمیداد تو بازی وینکس.راستی حافظه خوبی داریا گل ریشه ریشه.این شعرم وقتی امادگی بودم یکی از دوستام بهم گفت.

عسل
ساعت16:59---5 مهر 1391
نرمین جمعه بیا به وبمون تا با هم بحرفیم دوست دارم عشقمی
پاسخ نرمین استلا:اگه ادرسشو پیدا کنم رو چشام.


ساعت16:57---5 مهر 1391
زنگ بزن گلم دلم داره برات پر میکشهپاسخ نرمین استلا:عسل جون منم همین طور اما یه کاری دارم گلم ببخشید گوگولی.

عسل
ساعت18:10---2 مهر 1391
نرمین جون امید وارم سال خوبی داشته باشی منظر من اون حرف بزن زنگو رو گفتم دوست دارم یه عالمه هر چی بگم بازم کمه
پاسخ نرمین استلا:من هم همینطورگلم


عسل
ساعت18:19---30 شهريور 1391
شماره ی خونمون 44224272 همین الان زنگ بزن
پاسخ نرمین استلا:ببخشید عزیزم امروز پیامتو دیدم باشه یکم صبر کن. راستی چه حرفی رومیگی؟


عسل
ساعت18:15---30 شهريور 1391
میدونی چرا این حرفو زدم برای این که وبت عالیه این شماره خونه یماست وقتی زنگ زدی بگو با فاطمه کار داشتمپاسخ نرمین استلا:عزیزم ممنون

عسل
ساعت16:43---28 شهريور 1391
بزن زنگوپاسخ نرمین استلا:؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

عسل
ساعت10:29---27 شهريور 1391
نرمین نرمین نرمین نرمین نرمین نرمین نرمین نرمین نرمین کوشی کوشی کوشی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟///پاسخ نرمین استلا:ایننننننننننجام

عسل
ساعت10:28---27 شهريور 1391
نرمین نیستی؟؟؟؟؟/
پاسخ نرمین استلا:هستم دیگه


عسل
ساعت10:27---27 شهريور 1391
این جام ناناس
پاسخ نرمین استلا:خیالم راحت شد


عسل
ساعت10:23---27 شهريور 1391
من این جام نرمین
پاسخ نرمین استلا:باشه گلم منم اینجام خوبی؟


asra
ساعت10:43---24 شهريور 1391
سلام دوست عزيز



وبلاگ قشنگي داري اميدوارم هميشه موفق باشي



خوشحال ميشم به منم سر بزني



راستي نـــظـــــــــــــــــــــــــ ـر يادت نره .......
پاسخ نرمین استلا:حتمااااااااااااااااا و ممنون


$***@تکنا،tecna@***$
ساعت14:18---22 شهريور 1391
وقتی مطلبتو می خوای توی ادامه مطلب بزاری مثلا اول می نویسی برید به ادامه مطلب و روی گذاشتن ادامه مطلب کلیک کن و اگه هم ادامه مطلب نمی خواستی حذف ادامه مطلب رو بزن...
پاسخ نرمین استلا:ممنون تکنا جونم.


$***@تکنا،tecna@***$
ساعت11:24---22 شهريور 1391
بابا ایول به تو...پاسخ:منم موافقم تکنا جونم. حتما خبرت مبکنم گلم.

رعنا
ساعت22:49---21 شهريور 1391
سلام چه خوشگله شیرین جان
پاسخ نرمین استلا:این وب منه نه وب شیرین جون عزیزم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






 

نوشته شده توسط نرمین فتحی در 21 مرداد 1398برچسب:,

ساعت 21:40 موضوع <-PostCategory-> | لینک ثابت